Nascut a Barcelona en una família d’artistes, es va iniciar en el piano a l’acadèmia
Ars Nova amb Margarita Serrat, continuant després els seus estudis al
Conservatori Superior Municipal de Música amb Carme Vilà (piano) i els mestres
Josep Poch, Manuel Oltra, Carles Guinovart i Josep Soler, entre d’altres. Va
ampliar estudis en diversos cursos d’anàlisi, composició i interpretació rebent
consells, entre d’altres mestres, de Rosa Sabater i José Mª Pinzolas (piano) i
de Lleonard Balada (composició). Mentre cursava els estudis de batxillerat es
va iniciar en la interpretació de l’orgue i en la reparació i restauració de la
mecànica dels pianos (Jorquera Pianos), fet que marcaria el seu interès i el
seu coneixement dels instruments de tecla. Entre els seus instruments, a més
dels pianos moderns, hi ha un clavicèmbal, un harmònium Christophe-Etienne de
1900 i un Square piano Collard&Collard, late Clementi de 1840.
Com a intèrpret forma duo de piano amb Marina
Rodríguez Brià, amb qui ha fet diversos enregistraments i ha actuat a Catalunya
i Espanya, Colòmbia i Alemanya.
Com a compositor ha obtingut diversos premis amb obres dedicades a cors
infantils i a sardanes per a cobla. És membre de l’Associació Catalana de
Compositors. Ha escrit obres per a piano, piano a quatre mans, veu i piano,
cambra, cor i orquestra, així com moltes obres didàctiques. Amb la compositora Mariona
Vila van publicar els dos volums de peces per a piano “Toquem el piano” (Clivis,
Barcelona 1986), basats en música tradicional catalana, llibre que va ser guardonat
pel Ministeri de Cultura el 1988. Posteriorment, per encàrrec de Real Musical, va
publicar “Juegos de manos”, llibre de repertori infantil per a piano a quatre
mans que proposa exercicis característics de la tècnica de duet de piano (Ed.
Real Musical, 1997 Madrid). Amb l’editorial Dinsic de Barcelona també ha editat
cançons i música de cambra. Recentment ha publicat obres per a piano amb Brotons & Mercadal edicions.
El 2003 va dirigir l’estrena de la seva cantata “Castell còsmic”, per a
cors infantils i orquestra simfònica, sobre text de Marina Rodríguez Brià, en
el marc dels actes de celebració del Mil·lenari de Sant Cugat. El desembre de
2007 va estrenar la cantata “Betlem”, per a cors i orquestra de cambra,
encàrrec de Camerata Sant Cugat.
En diverses ocasions ha estat professor convidat del Màster de Musicologia i Educació Musical de la Universitat Autònoma. També ha estat convidat com a ponent al curs "Simetria: del cristall a l'univers" d'Els Juliols de la UB (2015), al curs "Un viatge musical amb Clementi" dels cursos Gaudir UB (2016), al curs " Anglaterra al voltant d'un piano" d'Els Juliols de la UB (2016) i al curs "El naixement del piano romàntic" del cursos Gaudir UB (2019).
En diverses ocasions ha estat professor convidat del Màster de Musicologia i Educació Musical de la Universitat Autònoma. També ha estat convidat com a ponent al curs "Simetria: del cristall a l'univers" d'Els Juliols de la UB (2015), al curs "Un viatge musical amb Clementi" dels cursos Gaudir UB (2016), al curs " Anglaterra al voltant d'un piano" d'Els Juliols de la UB (2016) i al curs "El naixement del piano romàntic" del cursos Gaudir UB (2019).
Fins el 2013 ha estat professor de piano de l’Escola Municipal de Música Victòria dels Àngels/Conservatori de Sant Cugat del Vallès,
on va ser director del 1996 al 2012. És soci fundador i vicepresident de l'Associació Muzio Clementi de Barcelona. Dirigeix el projecte de cerca de pianos anteriors a 1850 a Catalunya. Sobre aquest tema ha donat diverses conferències i ha publicat dos articles a la revista de la Societat Catalana de Musicologia (2020 i 2023). També escriu a la revista digital Sonograma.